Contact met gebruikers Choices.js demos Index
Top

Contact met gebruikers

Voordat u een bod plaatst op een opdracht, kunt u als vervoerder eerst met de opdrachtgever contact opnemen en vragen stellen in het kopje van de opdracht: ,,VRAAG STELLEN’’. Hier kunt u gedetailleerde vragen stellen omtrent de opdracht zoals:

- Heeft de klant extra hulp nodig bij het laden en lossen van de opdracht wat bijvoorbeeld belangrijk is bij verhuizingen en/of zware ladingen?
- Heeft de opdracht een extra verzekering nodig voor het vervoeren hiervan?
- Zijn er speciale maatregelen voor het voertuig nodig, wat belangrijk is voor bijvoorbeeld het vervoeren van voedselwaren (zoals een koelwagen) of diertransport??

Als de gebruiker geïnteresseerd is in de door u geplaatste route in het kopje: "BESCHIKBARE LAADRUIMTE" , dan kunt u vragen en/of offertes ontvangen van klanten over hun opdrachten omtrent uw beschikbare laadruimte, datum, de route die door u gereden wordt, het laden en lossen van de opdracht, etc.
Wanneer er een offerte is geplaatst op uw route dan kunt u de details hiervan bespreken met de gebruiker. Onthoud goed dat het tegen de regels van BidTrans is om in het vragenvenster accountgegevens door te geven aan de klant. De berichten zullen verwijderd worden, en er bestaat een kans dat uw account geblokkeerd en/of verwijderd wordt. Hierbij gaan ook alle opgebouwde recensies en beoordelingen verloren. De vervoerder ontvangt de gegevens van een gebruiker, nadat deze een bod heeft geaccepteerd van een vervoerder. Hierna kunt u direct contact opnemen met de gebruiker, de laatste details bespreken en de opdracht vervoeren.

terug