Choices.js demos Index
Top

Registratie en account

   1. Hoe maak ik een account aan?

Registratie op BidTrans is gratis, simpel en in enkele stappen uit te voeren. Wanneer het registratieproces succesvol is verlopen, krijgt u een activeringslink opgestuurd naar het door u opgegeven emailadres. Wanneer u het proces bevestigt door op de activeringslink te klikken, kunt u uw eerste transportopdracht plaatsen op BidTrans en offertes aanvragen op routes van vervoerders.

   2. Hoe verander ik mijn gegevens?

Om uw accountgegevens te bewerken, volgt u de onderstaande stappen:

a. Meld u aan op Bidtrans.
b. Klik op MIJN ACCOUNT> PROFIEL> WIJZIG GEGEVENS.
c. Nadat u uw account gegevens gewijzigd heeft, klik op: "OPSLAAN".

3. Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?

Als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten, klik dan op: INLOGGEN> ik ben mijn wachtwoord vergeten. In de volgende stap vult u uw e-mailadres in en klikt u op: "WIJZIG WACHTWOORD".
Als u uw gebruikersnaam en e-mailadres die u gebruikt voor uw account op BidTrans bent vergeten, neem dan contact op met de klantenservice: mail: [email protected]  of  tel-nr: 085-8640120

   4. Hoe verander ik mijn wachtwoord?

U kunt uw wachtwoord op ieder moment veranderen. Open de MIJN ACCOUNT knop rechtsboven, klik op "WACHTWOORD VERANDEREN", vul vervolgens uw huidige wachtwoord in. Vervolgens vult u twee keer het gewenste, nieuwe wachtwoord in, waarna u op "WIJZIG" klikt. Vanaf nu kunt u inloggen op BidTrans met uw nieuw gekozen wachtwoord.
Wanneer u uw wachtwoord verandert, krijgt u van ons een notificatie mail toegestuurd.

   5. Hoe verwijder ik mijn account?

Wilt u om wat voor reden dan ook uw account op Bidtrans verwijderen? Volg dan de volgende stappen: Om uw account te verwijderen meldt u zich eerst op uw BidTrans profiel aan. Open de pagina MIJN ACCOUNT. Vervolgens gaat u naar uw profielpanel aan de rechterkant, waar u onderaan het kopje "account verwijderen" ziet. Als u hier op klikt komt u op de pagina waar u uw profiel kunt verwijderen. Voer hier uw wachtwoord in en druk op de knop: "ACCOUNT VERWIJDEREN".
Hierna ontvangt u een emailnotificatie met daarin de details van het verwijderen van uw account.

   6. Ik heb de email met de bevestiging mail voor mijn BidTrans account niet ontvangen…

Wanneer het registratieproces succesvol is verlopen bij BidTrans, zullen wij u een bevestigingsmail toesturen. In deze email vind u een notificatielink waarop u dient te klikken om het proces te voltooien.
Heeft u geen email van ons ontvangen? Bekijk dan uw SPAM folder.
Mocht ook hier zich geen e-mail van BidTrans bevinden, neemt u dan contact op met het support team:

mail: [email protected]  of op tel-nr: 085-8640120

terug